Otsikko
Onko mahdollisesti Lähikuva- lehdissä kirjoitettu joskus lyhyt elokuvan tuottamisesta, tai jotakin siihen aiheeseen liittyvää?

Kysytty

Onko mahdollisesti Lähikuva- lehdissä kirjoitettu joskus lyhyt elokuvan tuottamisesta, tai jotakin siihen aiheeseen liittyvää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjavainen, Sakari
Arno Calstedt : meillä pidetään elokuvaa toisarvoisena edelleen
Lehtiset 2005; (1): 41-62

Kemppinen, Peteri
Eurimagesin aakkoset : eli mitä suomalaistuottajan pitää vähintään tietää eurooppalaisen elokuvan yhteistuotantorahastosta
SES-info 2006; (2): 6-8
tuottajat : Suomi; yhteistyö; rahastot; elokuvateollisuus : Eurooppa; tuottaminen

Tuottajan työ : teema
Avek-lehti 2005; (2): teemanumero

SATU - Suomen audiovisuaalisen alan tuottajat ry - Association of independent producers in Finland
Helsinki : SATU, 2003
hakemistot : Suomi; verkkojulkaisut; elokuvatuottajat : Suomi
Linkit:
http://www.satu.fi/ (Satu ry ; linkki tark. 10/05)

www.ses.fi Suomen elokuvasäätiön kotisivu
http://www.kopiosto.fi/avek Audiovisuaalisen kulttuurin edistämiskeskus.

Aiheesta myös toinen vastaus, jossa mukana kirjalista,