Onko Louis Sacharin Riskitekijä kirjasta olemassa jatko- osaa? Olen lukenut Paahde-romaanin ja Riskitekijä-kirjan ja haluaisin lukea jatko-osan,jos sellainen…

Kysytty

Onko Louis Sacharin Riskitekijä kirjasta olemassa jatko- osaa? Olen lukenut Paahde-romaanin ja Riskitekijä-kirjan ja haluaisin lukea jatko-osan,jos sellainen vain on olemassa ja onko sitä suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan "Paahde" (alkuperäiseltä nimeltään "Holes") tekijältä Louis Sacharilta ilmestyi tänä syksynä suomeksi kirja "Riskitekijä". Teos on alkuperäiseltä nimeltään "Small steps" ja se on julkaistu New Yorkissa vuonna 2006 eli kirja on suomennettu heti, kun se on ollut mahdollista. Vielä ei tiedetä aikooko kirjailija tehdä lisää jatko-osia.

6 ääntä

Kommentit

yhyyyyy :<