Otsikko
Miten Louis Sacharin teos Paahde otettiin vastaan sen ilmestyessä ja myöhemmin?

Kysytty

Miten Louis Sacharin teos Paahde otettiin vastaan sen ilmestyessä ja myöhemmin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paahde otettiin vastaan hyvin. Yhdysvalloissa kirja on saanut 17 eri palkintoa ja siitä on tehty myös elokuva.

Louis Sacharista ja hänen teoksistaan löytyy tietoa julkaisussa:
Mervi Koski: Ulkomaisia nuortenkertojia 2. Helsinki: BTJ, 2006.

Lisäksi kirjailijalla on omat kotisivunsa:
http://www.louissachar.com/index.html .