Etsin nuorten tai ya-kirjoja, joiden kirjoittaja olisi kotoisin Aasiasta. Onkohan sellaisia?

Kysytty

Etsin nuorten tai ya-kirjoja, joiden kirjoittaja olisi kotoisin Aasiasta. Onkohan sellaisia?

Vastaus

Vastattu

Ainakin seuraavilla nuortenkirjailijoilla on aasialaiset sukujuuret:

Debbie Michiko Florence: Homma hallussa, Keiko Carter
Florence on kolmannen polven japanilaisamerikkalainen.

Jenny Han: Lara Jean -sarja (Pojille, joita joskus rakastin, P.S. Rakastan sinua yhä ja Aina ja ikuisesti, Lara Jean)
Han on syntyperältään amerikankorealainen.

Emiko Jean: Tokion prinsessa

Maurene Goo: Tämä biisi on sinulle
Goolla on korealaiset sukujuuret.