Otsikko
Onko Korian kirjastossa uusien kotimaisten kappaleiden nuotteja? esim."sydämeni osuman sai".

Kysytty

Onko Korian kirjastossa uusien kotimaisten kappaleiden nuotteja? esim."sydämeni osuman sai".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Musiikkikappale" Sydämeni osuman sai" on alkuperäiseltä nimeltään "Something's gotten o hold my heart" ja sisältyy englanninkielisenä nuottijulkaisuihin "The power of love" ja " Classic hits of the eighties". Molemmat nuotit ovat Elimäen
pääkirjastossa.