Otsikko
Onko Koivukylän kirjastoon mahdollisuus tilata vanhoja Helsingin Sanomalehtiä ? Kyse olisi Helsingin Sanomista vuodelta 1950. Ajanjakso Elokuu-lokakuu.

Kysytty

Onko Koivukylän kirjastoon mahdollisuus tilata vanhoja Helsingin Sanomalehtiä ? Kyse olisi Helsingin Sanomista vuodelta 1950. Ajanjakso Elokuu-lokakuu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa säilytetään vanhempia Helsingin Sanomia mikrofilmeinä Helsingissä Pasilan (Kellosilta 9) ja Espoossa Sellon (Leppävaarankatu 9) kirjastoissa ja on käytettävissä näissä kirjastoissa paikan päällä.
Valitettavasti Koivukylän kirjastoon mikrofilmejä tilata ei voi.