Otsikko
Onko kohutusta kirjasta Arsene Houssaeyn kirjoittama "Des destinees de l'ame"-suomenkielistä versiota saatavilla? En tarkoita siis sitä alkuperäistä ihmisen…

Kysytty

Hei. Onko kohutusta kirjasta Arsene Houssaeyn kirjoittama "Des destinees de l'ame"-suomenkielistä versiota saatavilla?
En tarkoita siis sitä alkuperäistä ihmisen nahkaan tehtyä, vaan suomenkielistä kopiota? Kiitos ja hyvää jatkoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arsène Houssaeyn teosta Des destinees de l'ame ei ole suomennettu, kuten ei mitään muutakaan hänen tuotannostaan.

https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/palvelut/fennica-suomen-kansallisbi…