Mistä löytyy kirjallisuusarvostelu teoksesta "Simo Häyhän perintö", kirjoittanut Tapio Saarelainen.

Kysytty

Mistä löytyy kirjallisuusarvostelu teoksesta "Simo Häyhän perintö", kirjoittanut Tapio Saarelainen.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en onnistunut löytämään yhtään kirjasta kirjoitettua arvostelua. Kysyin asiaa myös kirjan kustantajalta. Read.me-kustantamon edustaja kertoi, että heidän tietoonsa ei ole tullut kirjasta kirjoitettua arvostelua.

Viitteitä lehtiartikkeleihin voi etsiä esimerkiksi Finna.fi - hakupalvelusta. Kun etsitään kirjan arvostelua, hakusanana voi käyttää kirjan tai kirjailijan nimeä ja rajoittaa hakujoukon artikkeleihin.