Onko kirjastossa sellaista tietokirjaa, joka kertoo eri tanssilajeista?

Kysytty

Onko kirjastossa olemassa sellaista tietokirjaa, joka kertoo eri tanssilajeista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla on muutamia tanssiteoksia, joita on saatavilla Helle-kirjastoissa:

Horwood, Craig Revel:  Tanssi. (kirjassa tietoa, historiaa ja tanssiohjeita perinteisistä vakiotansseista)

Seppänen, Sirke: Itämainen tanssi (itämaisen tanssin muotoja ja liikkeitä sekä historiaa)

Vihmanen, Liisa: Varpaille : balettia koko elämä

Kahila, Heikki: Kun Suomi sanoi saanko luvan (tanssien historiaa Suomessa)

Vornanen, Rauni: Opa! Kreikkalaisten tanssien maailma antiikista nykypäivään

Lindroos, Katja: Flamenco (flamencon historia, tyylilajit, jne.)

Kuusisto, Sanna: Baila, baila : kuubalaisen tanssin käsikirja