Miten minä löydän internetistä jonkun tanssiliikkeen sivun. Mä harrastan showtanssia ja olen tulossa sinne Hesaan kohta puoliin ostoksille ja mun pitäis löytää…

Kysytty

Miten minä löydän internetistä jonkun tanssiliikkeen sivun. Mä harrastan showtanssia ja olen tulossa sinne Hesaan kohta puoliin ostoksille ja mun pitäis löytää, että missä on sellanen ihan tanssijoille kenkiä ja pukuja myyvä liike, mutta en löydä yhtään osotetta näin internetin välitykselllä. Jos millään kehtaat, niin neuvoisitko mistä mä saisin tietää missäpäin Helsinkiä se liike on??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä on useita tanssitarvikkeita myyviä liikkeitä. Puhelinluettelon keltaisilta sivuilta löytyvät mm. seuraavat eri tanssityyleihin sopivia tarvikkeita myyvät liikkeet: Footlight Fredrikinkatu 25 puh. 09-647225 Internet http://www.footlight.fi, Ihanus Liisankatu 19 puh. 09-1354694, Piruetti Kluuvikatu 3 Internet http://www.piruetti.fi puh. 09-626447 sekä Ballerinashop Fredrikinkatu 30 puh. 09-6932430