Onko kirjastokorttini vielä voimassa,olen ottanut sen oulun kaupungin kirjastoon ja en nyt ole lainannut sillä pariin vuoteen,nyt asumme kiimingissä,pitääkö…

Kysytty

hei

onko kirjastokorttini vielä voimassa,olen ottanut sen oulun kaupungin kirjastoon ja en nyt ole lainannut sillä pariin vuoteen,nyt asumme kiimingissä,pitääkö minun hankkia kiimingin kunnalta uusi korti

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kortti on varmaan voimassa, jos olet käyttänyt sitä pari vuotta sitten. Varmuuden saat soittamalla p. 044-7037331 ja antamalla kirjastokorttisi numeron. Oulun kaupunginkirjaston kortti käy myös Kiimingin kirjastossa.