Onko kirjastoihin tulossa kirjaa nimeltä Things We Never Got Over, kirjailija Lucy Score.

Kysytty

Moi, onko kirjastoihin tulossa kirjaa nimeltä Things We Never Got Over, kirjailija Lucy Score.

Vastaus

Vastattu

Kirja on jo hankittu joihinkin Suomen kirjastoihin (esim. Helsingin, Paraisten ja Turun). Mikäli haluat, että kirja hankittaisiin lähikirjastosi kokoelmiin, kannattaa esittää hankintaehdotus suoraan omaan kirjastoon.

Lähde

Things we never got over | Vaski-kirjastot | Finna.fi