Otsikko
Onko kirjailija Pentti Linkolalla ollut koskaan omaa perhettä, onko lapsia ?

Kysytty

Onko kirjailija Pentti Linkolalla ollut koskaan omaa perhettä, onko lapsia ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuka kukin on 2001 (Otava, 2000) teoksen mukaan kirjailijakalastaja Pentti Linkola on ollut naimisissa vuodesta 1961 vuoteen 75, tästä avioliitosta hänellä on kaksi lasta. Lisätietoja saat ko. teoksesta, joka on luettavissa kirjastoissa kautta maan.