Onko kirja tuhma pikkusisko ja hurja-Harri romaani? sen on tehnyt Dorothy Edwards? kysyin sitä siksi koska meidän täytyisi lukea romaani ja tehdä esitelmä…

Kysytty

onko kirja tuhma pikkusisko ja hurja-Harri romaani? sen on tehnyt Dorothy Edwards? kysyin sitä siksi koska meidän täytyisi lukea romaani ja tehdä esitelmä siitä tämän kuun aikana....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä kyseessä on romaani. Kirja löytyy Kajaanin kaupunginkirjastosta lasten- ja nuortenosastolta.