Onko kauniita ruotsinkielisiä hengellisiä lauluja cd:llä tai kasetilla?

Kysytty

Onko kauniita ruotsinkielisiä hengellisiä lauluja cd:llä tai kasetilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näillä listoilla on ruotsinkielisiä hengellisiä lauluja sekä CD-levyillä että kaseteilla. Tarkemmat tiedot (esim. kappaleiden nimet) ja saatavuuden saa selville Helmet-tietokannasta (kun kirjoittaa CD-levyn/kasetin nimen Teoksen nimi -kenttään).

CD-LEVYJÄ:
Landet där solen ej går ner p2002
Den enda vägen / Lars & Rolf Edberg p2000
Våra mest älskade andliga sånger p2000
En Salig samling : Tolkningar av Frälsningsarmens mest önskade sånger p1999
Sånger vi minns p1998
Sånger för livet : älskade andliga sånger med våra mest folkkära artister p1998
Stad i ljus p1997
Kom ta min hand / Torkel Selin p1996
26 samlade favoriter p1995
I trygghet p1995
Varje dag är en gåva / Jard Samuelson p1995
Andliga sånger. vol.2 / Christer Sjögren p1993
Jag har en dröm p1990
Ånnu en sång / Lars & Rolf Edberg p1989
Andliga sånger / Christer Sjögren p1989

KASETTEJA:
Liv i luckan / med Mårten Streng och barn från Ekenäs p1997
I världen med hopp p1996
Kom hem igen : så sjöng Lapp-Lisa p1989
Stilla natt, heliga natt : De vackraste julsångerna 1984
Viking Smeds sjunger andliga sånger och psalmer 1980
Bered dig möta Gud 1978