Mistä löytäisin sanat hengelliseen lauluun : " ei pisaraakaan likaa "

Kysytty

Mistä löytäisin sanat hengelliseen lauluun : " ei pisaraakaan likaa "

Vastaus

Vastattu

Reino Alhon säveltämän ja Marja-Terttu Tolamon sanoittaman laulun Ei pisaraakaan liikaa teki tunnetuksi Japanissa toiminut lähetystyöntekijä Lasse Heimonen. Sen sanat löytyvät ainakin Lupaus-blogista.