Onko Katherine Applegaten Animorphs -sarjan englanninkielisiä osia 21-54 saatavilla enää mistään Suomen kirjastosta? Sarjaa ei ole suomennettu kuin 20…

Kysytty

Hei, onko Katherine Applegaten Animorphs -sarjan englanninkielisiä osia 21-54 saatavilla enää mistään Suomen kirjastosta? Sarjaa ei ole suomennettu kuin 20 ensimmäistä osaa. Aiemmin oli jotain osia Helmet-kirjastoissa, mutta nyt niitäkään ei enää löydy.

Vastaus

Vastattu

Joitakin osia englanninkielisen sarjan loppupuolelta näyttää löytyvän joistakin kirjastoista. Valitettavasti kaikkien osien luettelointitietoihin ei ole merkitty osan numeroa. Voit selata finna.fi-sivuston hakutulosta täältä: https://www.finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&lookfor0%5B%5D=animorphs&type0%5B%5D=AllFields&lookfor0%5B%5D=&type0%5B%5D=AllFields&join=AND&filter%5B%5D=%7Elanguage%3A%22eng%22&limit=20

Myös Melinda-tietokannasta löytyy muutamia osumia: https://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/UX5BFS5C2AU3XAHL688FAPAQMK1HQXYU98QEV6FNP1LDP24VBK-00224?func=find-c&ccl_term=WRD=%22animorphs%22&filter_code_1=WLA&filter_request_1=ENG