Onko julkaistu Kiti Neuvosen "Nainen ja ääni" levystä nuottijulkaisua. Erikoisesti haluaisin tietää mistä saa tuolla levyllä olevan Viimeinen tango nuoteja.

Kysytty

Onko julkaistu Kiti Neuvosen "Nainen ja ääni" levystä nuottijulkaisua. Erikoisesti haluaisin tietää mistä saa tuolla levyllä olevan Viimeinen tango nuoteja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä Kiti Neuvosen vuonna 1991 julkaistua äänitettä ei ole koskaan julkaistu nuottina, kuten ei useimpia muitakaan kotimaisia albumeita. Myöskään Heimo Suntion säveltämää ja sanoittamaa laulua Viimeinen tango ei ole koskaan julkaistu nuottina.

Heikki Poroila