Otsikko
Onko Joyce Maynardin Labor Day teosta olemassa romaanina, löysin vain siitä tehdyn elokuvan. Kiitos tiedosta.

Kysytty

Onko Joyce Maynardin Labor Day teosta olemassa romaanina, löysin vain siitä tehdyn elokuvan. Kiitos tiedosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on, muttei Lastukirjastojen kokoelmissa.
Kirjan ISBN on 9780061893926 ja se on julkaistu 2009.

Suomennosta ei näytä olevan, mutta englanniksi kirja löytyy esim. Booky.fi tai Adlibris.com.

Kirja on myös Helmet kirjaston kokoelmissa eli kaukolaina on mahdollinen oman kirjaston kautta.