Onko jossakin lehdessä tai julkaisussa tieto pölyimureiden ominaisuuksista eli millainen imuri kannattaisi ostaa. Tarkoitan ominaisuuksien vertailua ja/tai…

Kysytty

Onko jossakin lehdessä tai julkaisussa tieto pölyimureiden
ominaisuuksista eli millainen imuri kannattaisi ostaa.
Tarkoitan ominaisuuksien vertailua ja/tai hintavertailua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla kaksi varsin tuoretta lehtiartikkelia, jotka käsittelevät pölynimureita.

Sihvonen, Lauri: Paljon pölyä tyhjästä / Kuluttaja: 2007 ; (41) ; 3 ; 8-11. (Testissä 19 pölynimuria, joista 2 pussittomia);
Purhonen, Antti: Vain muodon vuoksi : pussittomat pölynimurit / Tekniikan maailma : 2006 ; (54) ; 7 ; 134-139. (Testissä pölynimurit, joissa on pölypussin sijaan tyhjennettävä säiliö. Imurimerkit: LG V -KC402CTUG, Electrolux TwinClean Z 8245, Dyson DC08 T SSTV-EU, Hoover TC 2665, Severin 7946, Volta Cyclone XL U 6620).
Lehtien saatavuuden voi tarkistaa osoitteesta: www.helmet.fi