Onko joltakin valmistajalta löydettävissä paahdettua sipulia missä ei olisi käytetty palmuöljyä?

Kysytty

Onko joltakin valmistajalta löydettävissä paahdettua sipulia missä ei olisi käytetty palmuöljyä?

Vastaus

Vastattu

Paahdettua sipulia löytyy tuotetietojen mukaan ainakin Salliselta Salliselta - Sipulirouhe paahdettu 300g (mauste-sallinen.fi),

sekä Ruohonjuuri myymälästä Paahdettu sipuli, luomu, 100 g – Ruohonjuuri.

Sydänmerkki-sivustolla on kätevä ohje, jos haluaa valmistaa paahdettua sipulia itse Paahdettu sipuli | Sydänmerkki (sydanmerkki.fi).