Otsikko
Onko Jari Mäkipään kirjoittamasta Etsiväkerho Hurrikaani-sarjasta tekeillä jossain kohtaa lastenelokuvasarja tai edes yksi lastenelokuva?

Kysytty

Onko Jari Mäkipään kirjoittamasta Etsiväkerho Hurrikaani-sarjasta tekeillä jossain kohtaa lastenelokuvasarja tai edes yksi lastenelokuva?? Minun mielestäni Etsiväkerho Hurrikaaneista saisi dramatisoitua hyviä elokuvia! Menisin aivan ehdottomasti katsomaan ne.

Vastaus

Vastattu

Toivottavasti joku elokuvatuottaja huomaa toivomuksesi.

Vielä en löytänyt muuta elokuvallista aineistoa (tai vihjeitä sellaiseen) kuin kirjatrailerin. https://www.youtube.com/c/jarimakipaa/

Kenties voisit elokuvaa odotellessa tehdä omia kirjatrailereita nettiin?

4 ääntä

Kommentit

Hei minäkin haluaisin että Etsiväkerho Hurrikaanista tehtäisiin elokuvia ainakin etsiväkerho hurrikaani ja tyly tubettaja olisi kiva.