Otsikko
Onko Jack Kerouacilta julkaistu Matkalla (On the Road)-teoksen lisäksi muita teoksia suomeksi?

Kysytty

Onko Jack Kerouacilta julkaistu Matkalla (On the Road)-teoksen lisäksi muita teoksia suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti muita teoksia ei ole Kerouacilta todellakaan suomennettu. Mikään ei estä kuitenkaan tiedustelemasta kustantajalta (Tammi) onko moisia suunnitelmia olemassa ja esittämästä toivomuksia! Kustannusjohtaja Jaakko Tapanisen puh. on 09-69376253 ja e-mail jaakko.tapaninen@tammi.net.