Otsikko
Onko Helsingin kaupunginkirjastossa luetteloa kaikista lainattavista olevista kuunnelmista (Helsingin, Vantaan ja Espoon kirjastot)?

Kysytty

Onko Helsingin kaupunginkirjastossa luetteloa kaikista lainattavista olevista kuunnelmista (Helsingin, Vantaan ja Espoon kirjastot)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luettelon pääkaupunkiseudun kirjastojen kuunnelmista saat kirjoittamalla www.helmet.fi -sivuston hakukenttään sanan kuunnelmat. Valitsemalla Tarkenna hakua voit rajata kielen ja aineistolajin (cd vai kasetti).