Onko Georg Malmsténin laulua Terveiset ulapalta äänitetty myös ruotsiksi? Jos on, mikä on laulun ruotsinkielinen nimi?

Kysytty

Hei,
onko Georg Malmsténin laulua Terveiset ulapalta äänitetty myös ruotsiksi? Jos on, mikä on laulun ruotsinkielinen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Terveiset ulapalta -laulun ruotsinkielinen nimi on "En sjömanstrall". Laulu löytyy seuraavalta CD-levyltä : Malmstén, Georg: Stadin kundi : 100 v. juhlakokoelma (2002).