ONKO FOYLEN SOTA SARJAOHJELMA VAI ONKO SE VAIN ELOKUVA JOKA ON SAANUT PALJON UUSINTOJA?

Kysytty

ONKO FOYLEN SOTA SARJAOHJELMA VAI ONKO SE VAIN ELOKUVA JOKA ON SAANUT PALJON UUSINTOJA?

Vastaus

Vastattu

Foylen sota (Foyle's war) on draamasarja, jonka tapahtumat sijoittuvat toiseen maailmansotaan ja sen jälkeiseen aikaan. Sarjaa on tehty 9 tuotantokautta. Ensimmäinen tuotantokausi on julkaistu vuonna 2002. Sarjan jaksot ovat kuitenkin noin puolentoista tunnin mittaisia, mikä saa sen ehkä vaikuttamaan elokuvalta.

Lisätietoja

Foylen sota (TV Series 2002–2015) - IMDb

Foylen sota | Yle Areena