Onko Ford focuksessa jakopää hihnalla vai ketjulla? (Ford focus farmari vm. 2010 1.6 bensiinimoottori).

Kysytty

Onko Ford focuksessa jakopää hihnalla vai ketjulla? (Ford focus farmari vm. 2010 1.6 bensiinimoottori).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti vastausta ei löytynyt. Ehkä tieto löytyisi kirjasta Ford Focus 2005-2010: korjausopas (tekijä Martynn Randall), joka on mm. Siilinjärven kirjaston kokoelmissa.