Etsin auton hybridista tietoja. Minkälaista materiaalia kirjastosta löytyisi?

Kysytty

Hei!

Etsin auton hybridista tietoja. Minkälaista materiaalia kirjastosta löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kokoelmissa olevista kirjoista ei vielä löydy paljoakaan tietoa hybridiautoista. Tekniikan alan lehdissä vuosilta 2010 ja 2011, esim. Tekniikan Maailma ja Tuulilasi, on esitelty useiden eri automerkkien hybridiautoja. Lehdet on lainattavissa kirjaston lehtilukusalista.

Kangasalan kirjaston kokoelmissa on kirja Energia Suomessa: tekniikka, talous ja ympäristövaikutukset vuodelta 2004. Siinä on selitetty hybridiauton tekniikkaa.