Onko Fingerpori albumeja käännetty muille kielille (englanti, saksa, ranska)? Jos on, mistä niitä voisi tilata?

Kysytty

Hei,
onko Fingerpori albumeja käännetty muille kielille (englanti, saksa, ranska)? Jos on, mistä niitä voisi tilata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan toistaiseksi näitä Pertti Jarlan sarjakuvia ei ole käännetty.

2 ääntä

Kommentit

Yksittäisiä strippejä löytyy kyllä Fingerporin verkkosivuilta, mutta suurin osa stripeistä ei käänny eli albumia ei kait löydy.

Jarla on Asko sarjakuvahahmo, jutut ovat outoja? Sairasta vitsailua, oksettavaa.

Фингерпори из Финляндии Fingerpori iz Finlândii
Sankt-Peterburg : KomFederaciâ, 2018