Onko Espoossa perusturvalautakunta? En löytänyt mistään tietoa keitä siihen kuuluu, milloin se kokoontuu tai pöytäkirjoja kyseisistä kokouksista.

Kysytty

Hei, onko Espoossa perusturvalautakunta? En löytänyt mistään tietoa keitä siihen kuuluu, milloin se kokoontuu tai pöytäkirjoja kyseisistä kokouksista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoossa ei ole perusturvalautakuntaa, mutta on perusturvajohtaja Juha Metso.

Sosiaali- ja terveyslautakunta hoitaa samoja toimia, kuin monen muun kaupungin perusturvalautakunta.
Sen kokousten ajat ja pöytäkirjat selviävät linkistä:http://www.espoo.fi/fi-FI/Espoon_kaupunki/Paatoksenteko/Lautakunnat_ja_…