Onko eduskunnan istuntojen tallenteet avoimen datan piirissä julkisena materiaalina?

Kysytty

Onko eduskunnan istuntojen tallenteet avoimen datan piirissä julkisena materiaalina?

Vastaus

Vastattu

Verkkolähetysten tiedot ovat saatavissa avoimen rajapinnan kautta. Kuitenkin yhteistyötoimittajan kanssa olemme sopineet, että näitä ei suoraan julkaista sivuillamme, vaan niistä tiedot julkaistaan erikseen. Eduskunnan täysistuntojen tallenteita koskevat lisätiedot ovat osoitteessa https://verkkolahetys.eduskunta.fi/api-documentation/.