Onko David Pawsonin kirjaa "Unlocking the Bible" suomennettu? Mikä sen nimi on? kiitos etukäteen!

Kysytty

Onko David Pawsonin kirjaa "Unlocking the Bible" suomennettu? Mikä sen nimi on?

kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

J. David Pawsonin teos "Unlocking the Bible" on ilmestynyt suomeksi kahtena osana:

Raamattu avautuu. [1], [Vanha testamentti] / J. David Pawson ; toimittanut Andy Peck ; suomentanut Marketta Ruishalme.
Helsinki : TV7 kustannus, 2007. (604 s.)

Raamattu avautuu. 2, [Uusi testamentti] / J. David Pawson ; toimittanut Andy Peck ; suomentanut Marketta Ruishalme.
Helsinki : TV7 kustannus, 2008. (457 s.)