Onko Armi Aavikosta (ent. Miss Suomi ja laulaja) kirjoitettu elämäkertaa ja jos on, mikä on kirjan nimi ja tekijän nimi sekä onko kirja lainattavissa jo(i…

Kysytty

Onko Armi Aavikosta (ent. Miss Suomi ja laulaja) kirjoitettu elämäkertaa ja jos on, mikä on kirjan nimi ja tekijän nimi sekä onko kirja lainattavissa jo(i)stakin Helsingin tai Espoon kirjastoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksessa Danny/toimittanut Saska Snellman. Porvoo : WSOY, 2000 on tietoa myös Armista. Samoin tietoa löytyy teoksesta Mikkonen, Timo T. A., Suomen kauneimmat : missivuodet 1931-2000 Helsinki : WSOY, 2000. Molemmat löytyvät sekä Espoon että Helsingin kaupunginkirjastojen kokoelmista, Helmet-tietokannasta voit tarkistaa, mistä kirjastosta ne tällä hetkellä ovat lainattavissa, http://www.helmet.fi .