Mikä oli Armi aavikon kuolinsyy

Kysytty

mikä oli Armi aavikon kuolinsyy

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Petri Tuunaisen elämäkerran mukaan Armi Aavikko kuoli keuhkokuumeeseen: "Armin kuolinsyy oli mysteeri omaisille siihen asti, kunnes ruumiinavauksen tehnyt patologi vahvisti, että Armilla oli ollut keuhkokuume. 'Ihminen voi kuolla keuhkokuumeeseen niin helposti', oli patologi todennut."

Lähde:
Petri Tuunainen, Armi Aavikko (1958-2002). Kirjastudio, 2005