Onko äänitteitä minkä avulla pystyy keskittymään opiskelun lopputyön tekoon ja tsemppaamaan Itseään?

Kysytty

Onko äänitteitä minkä avulla pystyy keskittymään opiskelun lopputyön tekoon ja tsemppaamaan Itseään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Äänikirjana on kuunneltavissa esimerkiksi seuraavat äänitteet:

Melin, Jukka: Opiskeluvalmiuksien kehittäminen (Terapia ja Valmennus Jukka Melin, [2017])

Pakarainen, Pekka: Motivoi itsesi opiskelussa : hypnoosiäänite (Pekka Pakarainen, 2009)

Opi rennosti : oppimista tukeva rentoutus-CD (TarVar, 2010)

Musiikkiäänitteistä cd-levylle Klassisia hetkiä opiskeluun : rauhoittavaa taustamusiikkia intensiiviseen opiskeluun (HNH International, 2001, Naxos 850200712FIN) on koottu hitaita osia tunnettujen säveltäjien konsertoista levy-yhtiön aiemmin julkaisemilta äänitteiltä.

Naxos Music Library -suoratoistopalvelusta löytyy esimerkiksi hakusanoilla study music kuunneltavaksi taidemusiikin äänitteitä kuten Bach to work : classical music for work or study, Study music : classical music for thinking and concentration, Music to study by : classical music for your mind. Palvelu on käytössä monessa Suomen kirjastossa ja siihen kirjaudutaan kirjastokortin numerolla. Esimerkiksi Piki-verkkokirjastosta (piki.fi) kirjautumisikkuna löytyy e-aineistot-sivulta.