Olisko kokoelmissanne kirjaa, jossa kerrotaan mm. testeitä, joita käytetään esim. hoitotyön opiskelija valintoihin. Tai yleensä kirjaa, jossa kerrotaan noista…

Kysytty

Olisko kokoelmissanne kirjaa, jossa kerrotaan
mm. testeitä, joita käytetään esim. hoitotyön opiskelija valintoihin. Tai yleensä kirjaa, jossa kerrotaan noista testeitä ja miten niitä tulkitaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ongelmanratkaisutehtäviä, psykologisia pelejä ja testejä löytyy mm. De Carlon Psykologiset pelit ja leikit. Kirjaston kokoelmista löytyy myös erilaisia päättely- ja numerotehtäviä Mensa-älyjumppa -kirjoista.
Virpi Slotten yms. kirjoittamassa artikkelissa Kasvatuslehdessä (2002 nro 3) pyritään vastaamaan, mitä ja miten hoitoalan opiskelijoiksi pyrkiviä testataan.