Otsikko
Olisko jtn hyvää dark ambient alienwave metalcore-vaikutteista bläkyä suositella?

Kysytty

Olisko jtn hyvää dark ambient alienwave metalcore-vaikutteista bläkyä suositella?

Vastaus

Vastattu

Aika haasteellinen genrevalinta. Mieleen tulee vain Neptune Towersin albumit Caravans to Empire Algol (1994) and Transmissions from Empire Algol (1995) Linkki Wikipediaan

Helmetistä löytyy viisi Neptune Towersin CD-levyä. Linkki HelmetFinna hakuun