Olisin ystävällisesti tiedustellut, onkohan muuan cd-levy tulossa Hki:n kirjastojen valikoimiin lähiaikoina: esittäjä: Pelle Miljoona & Ylivoima nimi:…

Kysytty

Olisin ystävällisesti tiedustellut, onkohan muuan cd-levy tulossa Hki:n kirjastojen valikoimiin lähiaikoina:
esittäjä: Pelle Miljoona & Ylivoima
nimi: Todistaja
julkaisija: Wolfram records

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelemasi Pelle Miljoonan cd-levy on, kuten tiesit, vasta julkaistu, joten se ei ole vielä ehtinyt kirjastoihin eikä ole vielä ollut listoillamme. Levy kyllä varmaan tullaan hankkimaan useampaankin toimipisteeseen. Jos haluat tutustua levyn taustatietoihin, tässä on osoite: http://www.pellemiljoona.net/