Olisin tiedustellut, että voinko kaukolainata kirjan jota ei ole kaupungin kirjastossa ja joka on yliopiston kirjastossa jatkuvasti varattuna? Paljonko…

Kysytty

Olisin tiedustellut, että voinko kaukolainata kirjan jota ei ole kaupungin kirjastossa ja joka on yliopiston kirjastossa jatkuvasti varattuna? Paljonko kaukolaina maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuopion kaupunginkirjastoon on mahdollista kaukolainata aineistoa, jota ei ole kirjaston omissa kokoelmissa. Yliopiston kirjaston kokoelmat eivät vaikuta asiaan. Kyseisestä kirjasta voi siis jättää kaukopalvelupyynnön joko suoraan kirjastoon tai kirjaston kotisivuilta löytyvällä lomakkeella. Myös kaukopalveluhinnasto löytyy lomakesivulta. http://www.kuopio.fi/kirjasto/MAAKUNTA/kauko.htm