Otsikko
Olisin kysynyt tietoa/aineistoa kirjailia Viivi Hyvösestä. Olen tekemässä peruskoulun viimeisen luokan lopputyötä ja päätin tehdä sen juuri mainitsemastani…

Kysytty

Olisin kysynyt tietoa/aineistoa kirjailia Viivi Hyvösestä. Olen tekemässä peruskoulun viimeisen luokan lopputyötä ja päätin tehdä sen juuri mainitsemastani kirjailijasta. Mutta kuinka sattuikaan, kun olin tekemässä kirjailijasta esittelyä, niin eihän sitä tietoa halua mistään löytyä... Luin jo edellisen saman tyyppisen ongelman, muttei tästäkään ollut apua. Kiitos jo etukäteen, vaikkei tietoa löytyiskiään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta arkistossa oli kaikki olennainen tieto, mitä Viivi Hyvösestä on saatavissa. Siinä mainitussa teoksessa: Kotimaisia lasten ja nuortenkirjailijoita ( osa 3 ) oli kolmen sivun artikkeli kirjailijasta. Tämä kirjan artikkeli samoin kuin Kirjastolehden numerossa 7-8/1999 oleva kirjailijan haastattelu ovat saatavissa Porvoon pääkirjastosta. Löytyi myös yksi linkki, jossa on hieman lisätietoja kirjailijasta.
http://bibliografia.kuopio.fi/kirjailijat/hu_h/hyvonen_viivi/