Olisin kysynyt minne on kadonnut vai onko kadonnut elokuva "Joen toisella puolen"?

Kysytty

Olisin kysynyt minne on kadonnut vai onko kadonnut, onko jo esitetty elokuvateattereissa tai onko tulossa...elokuva Joen toisella puolen (suomalais-saksalainen elokuva kurdi Halasta). Elokuvaa esitettiin kahdella festivaalilla, sen piti olla ensi-illassa finnkinossa 17.12.21. Mutta miten kävi/käy käytännössä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää ainakin hetkeksi kadonneen.

Kysyin asiaa Finnkinolta ja he vastasivat näin:"Ikävä kyllä elokuvalla ei ole enää Finnkinolla näytöksiä. Elokuvan maahantuojalta: https://storyhill.fi/Elokuvat-levitys-ja-maahantuonti/ voisi saada tiedon, jos elokuvan pääsee vielä jossain näkemään."