Olisin kiinnostunut taikurikirjoista, erityisesti korttitemppukirjoista. Löytyisikö teidän kauttanne materiaalia suomenkielisistä taikurikirjoista.

Kysytty

Olisin kiinnostunut taikurikirjoista, erityisesti korttitemppukirjoista.
Löytyisikö teidän kauttanne materiaalia suomenkielisistä taikurikirjoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Korttitemppuja käsittelevät ainakin seuraavat teokset: Bailey, Vanessa: Korttitemput, Sisäpelit, korttitemput, Rist, Lene: Temppuja, taikoja ja voittamattomia vetoja, osat 1. ja 2., Presto, Fay: Nuoren taikurin opas, Seppänen, Iiro: Taikoja ja tähtiä, Luttinen, Jarmo: Taikuri Luttinen: temppukirja, Taikatemput, Seppänen, Iiro: Iiro Seppäsen magian maailma, Day, Jon: Simsalabim!: taikurin käsikirja, Adair, Ian: Sata ja yksi taikatemppua, Stutz, Friedrich: Taikurin käsikirja, Salminen, Reijo: Reijo Salmisen taikuutta ja Anttila, Werner: Jokamiehen taikakirja. Kirjaston aineistotietokannasta voit hakea lisää asiasanalla taikatemput tai korttitemput.