Haluisin tietää.. että onko täällä sellaista kirjaa joss on korttitemppuja! jos ei niin tilatkaa!!!!!!!! pliis!!! jos ette tilaa niin mistä saa sellasen?…

Kysytty

Hei! haluisin tietää.. että onko täällä sellaista kirjaa joss on korttitemppuja! jos ei niin tilatkaa!!!!!!!! pliis!!! jos ette tilaa niin mistä saa sellasen? jostain läheltä joku toinen kirjasto! en halua taikatemppu kirjaa vaan korttitemput kirjan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kortitemppukirjoja löydät seuraavasti:
Ota esille kirjaston aineistohaku osoite: http://www.helmet.fi/

Napsauta sivulta kohtaa Aihe, kirjoita tämän jälkeen hakusanaksi valkoiseen palkkiin korttitemput. Saat tämän jälkeen esille sivun jossa on lista kirjoista joissa on korttitemppuja.

Kun napsautat hiirellä kirjan nimeä saat esille sivun, joka kertoo missä kirjastoissa kirja on. Mikäli haluat varata kirjan voit tehdä sen napsauttamalla Varaus-painiketta. Tämän jälkeen ohjelma kysyy sinulta nimesi, kirjastokortinnumeron ja tunnusluvun eli pin-koodin. Mikäli sinulla ei ole pin-koodia saat sen käymällä kirjastossa, ota henkilöllisyystodistus ja kirjastokortti mukaan, tunnusluvun aktivoi korttiisi kirjaston virkailija.

Varauksen voi tehdä myös kirjaston henkilökunta ja he myös opastavat niiden teossa.

Voit myös soittaa kirjastoon ja pyytää henkilökuntaa tekemään varauksen puhelimessa, ota silloin kirjastokortti esille, koska sen numeroa kysytään.

Tässä sinulle muutama kirja joissa on korttitemppuja, pelkästään korttitemppuja on kirjassa Korttitemput.
Tekijä: Bailey, Vanessa
Teos: Korttitemput
Julktiedot: Hämeenlinna : Karisto, 1991

Tekijä: Seppänen, Iiro
Teos: Iiro Seppäsen magian maailma
Julktiedot Porvoo : WSOY, 1996

Tekijä: Presto, Fay
Teos: Nuoren taikurin opas
Julktiedot Karkkila : Kustannus Mäkelä, 2000