Olisiko tietoa siitä että ilmestyykö Neiti Etsivä-sarjaa vielä kirjakauppoihin tai kirjastoihin, kun sarjan kirjoja ei hetkeen ole enää kuulunut?

Kysytty

Olisiko tietoa siitä että ilmestyykö Neiti Etsivä-sarjaa vielä kirjakauppoihin tai kirjastoihin, kun sarjan kirjoja ei hetkeen ole enää kuulunut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viimeisin suomennos on tosiaan vuodelta 2001, Neiti Etsivä ja kolmannen korttelin arvoitus. Tätä sarjaa on kuitenkin kirjoitettu 173 osaa, joista on siis suomennettu 105. Ilmeisesti Tammi, kustantamo, pitää nyt ainakin taukoa.
Voi olla, ettei lisää Neiti Etsiviä tulekaan. Carolyn Keene on ns. haamukirjailija eli nimen taakse kätkeytyy useampia kirjoittajia. Keenestä ja Nancy Drewista saat enemmän tietoja osoitteesta http://nancy-drew.mysterynet.com/nancydrew/kids/nancy