Olisiko tietoa, mitkä Kaari Utrion kirjoista tapahtuvat selkeästi ja pääasiassa Turussa? Tuomiokirkko? Turun linna? Jne. Ja Turun kaduilla?

Kysytty

Olisiko tietoa, mitkä Kaari Utrion kirjoista tapahtuvat selkeästi ja pääasiassa Turussa? Tuomiokirkko? Turun linna? Jne. Ja Turun kaduilla?

Vastaus

Vastattu

Kirjasampo-sivustolla pääsee Kaari Utrion kirjailijasivulta tarkastelemaan yksitellen kaikkia Utrion kirjoittamien romaanien tietoja. Monissa Utrion kirjoissa liikutaan useissa eri kaupungeissa. Kuvailutietojen mukaan Turkuun ainakin osittain sijoittuvat seuraavat romaanit:

  • Aatelisneito, porvaristyttö
  • Ilkeät sisarpuolet
  • Karjalan kruunu
  • Katarinan taru
  • Neidontanssi
  • Porvarin morsian
  • Uhritulet
  • Vendela
  • Viipurin kaunotar