Olisiko teillä tieto esim.Tommy Helstenin kirjoittama kirja "Virtahepo olohuoneessa" vastaavanlaisia oppikirjoja? Alkoholi-ongelmaa käsitteleviä?

Kysytty

Olisiko teillä tieto esim.Tommy Helstenin kirjoittama kirja "Virtahepo olohuoneessa" vastaavanlaisia oppikirjoja? Alkoholi-ongelmaa käsitteleviä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineistohausta osoitteesta http://www.helmet.fi voi hakea sanahaulla valitsemalla hakusanoiksi alkoholismi and not kaunokirjallisuus sekä rajaamalla aineistoksi kirjat ja kieleksi suomi. Vastaukseksi tulee runsaasti aineistoa mm.

Läheiseni on päihdeongelmainen / Anja Koski-Jännes ja Vilma Hänninen (toim.), Helsinki : Kirjapaja, 2004.
Al-Anon toimii : työkaluja alkoholistien perheille ja ystäville, Riihimäki : Al-Anon keskuspalvelu, 2003 Pieksämäki : RT-print.