Mikä oli kirjan/kirjailijan nimi, joka kertoi norjalaisen mm. luennoitsijan hoidosta Amerikassa päihdeklinikalla ..kirjassaan anttoi muutaman yksinkertaisen,…

Kysytty

Mikä oli kirjan/kirjailijan nimi, joka kertoi norjalaisen mm. luennoitsijan hoidosta Amerikassa päihdeklinikalla ..kirjassaan anttoi muutaman yksinkertaisen, olennaisen ohjeen elämässä selviämiseen mm. nouse ylös, sijaa vuoteesi..

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Insoo Kim Bergin Ihmeitä tapahtuu : alkoholiongelmien ratkaisukeskeinen hoito? Vai olisiko lukijoillamme parempaa tietoa?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Norjalainen mentaalivalmentaja Erik Bertrand Larssen on kirjoittanut kirjan "Vapaa" jossa käsittelee addiktiotaan ja toipumistaan. Luulen että tätä tarkoitat?