Miten sähköisesti voi varata vastailmestyneen kirjan, joka vasta tulossa kirjastoon, ei siis vielä varattavissa "julkisesti". Tällä kertaa kyseessä Ilkka…

Kysytty

Miten sähköisesti voi varata vastailmestyneen kirjan, joka vasta tulossa kirjastoon, ei siis vielä varattavissa "julkisesti". Tällä kertaa kyseessä Ilkka Remeksen uusin.

Vastaus

Vastattu

Kotkanpesä? Haet kirjan Helmetistä, klikkaat kohtaa varaa, syötät kirjastokortin numeron ja pin-koodin ja valitset noutopaikan.