Olisiko teillä tiedossa ajankohtaisia tutkimuksia/artikkeleita haittoja vähentävästä työstä/ terveysneuvonnasta päihdetyön näköulmasta? Tutkimukset voisivat…

Kysytty

Hei,
Olisiko teillä tiedossa ajankohtaisia tutkimuksia/artikkeleita haittoja vähentävästä työstä/ terveysneuvonnasta päihdetyön näköulmasta?
Tutkimukset voisivat olla myös ulkomaalaisia.

-Yt
Eva

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Helmet-kirjastot ovat yleiskirjastoja, joten tämä ei ole ihan meidän alaamme. Laitan tähän linkin yliopiston kampuskirjastoon; eiköhän tuolta löydy tietoa! http://www.helsinki.fi/kirjasto/fi/toimipaikat/terkko/