Otsikko
Olisiko Oulun kirjastoon mahdollisuus päästä kesätöihin?Ja miten sinne voi hakea töihin?

Kysytty

Olisiko Oulun kirjastoon mahdollisuus päästä kesätöihin?Ja miten sinne voi hakea töihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kesätöihin on ollut Oulun kaupungin sähköinen haku 28.2. - 21.3.2010 ja rekrytointiohjelma on jo kiinni. Menestystä seuraavaan vuoteen!